Mi a távfelügyelet?

A távfelügyeleti szolgáltatás a lakásokban, családi házakban, melléképületekben, üzlethelyiségekben, raktárakban üzemelő behatolás-jelző (köznapibb nevén riasztó) rendszerek által érzékelt állapotváltozások, jelzések figyelését, feldolgozását jelenti egy 0-24 órás távfelügyeleti központban.

A távfelügyelet segítségével láthatóvá válik minden, az objektumban történő esemény (pl. riasztó ki- vagy bekapcsolása, áramkimaradás, támadás, betörés, tűzeset, stb.). Az ügyeletes diszpécserek éjjel-nappal számítógép segítségével figyelik az objektumok érzékelőinek állapotát, amelyről az információk az alábbi kommunikációs csatornák valamelyikén érkezik be a távfelügyeleti központba:

  • vezetékes telefonvonalon,
  • GSM összeköttetés révén (mobiltelefon-vonalon),
  • URH rádiós úton.

Intézkedést igénylő jelzések (pl. betörés, pánikjelzés) esetén a diszpécser haladéktalanul értesíti a kivonuló szolgálatot, szükség esetén a Rendőrséget és/vagy a Tűzoltóságot, az előfizető által megadott személyeket, szervezeteket. A kivonuló szolgálat a nap 24 órájában a szerződésben, illetve együttműködési megállapodásban meghatározott időn belül a helyszínre érkezve biztosítja a partner személy- és vagyontárgyainak védelmét.

Járőrautóink folyamatos jelenléte a város területén javítja a közbiztonságot, az ott lakók és a városban tevékenykedő vállalkozások kitettségét csökkenti.

Miért pont a FEGY-et válasszam?

  • Mert ügyeleti központunk Gyálon van, az összes diszpécserünk gyáli, így kiváló helyismerettel rendelkezik.
  • Mert járőrünk 0-24 órában Gyálon teljesít szolgálatot, így bármikor gyorsan kiérkezik a helyszínre. Mindemellett járőreink is gyáli lakosok, helyismeretük kiváló.
  • Mert napi 24 órában úton vagyunk, így – más cégekkel ellentétben – vállaljuk, hogy a téves vonulásokért nem számítunk fel kivonulási díjat.
  • Mert versenyképes áron dolgozunk és személyesen tartjuk a kapcsolatot ügyfeleinkkel.
  • Amennyiben minket választ, egy gyáli vállalkozást támogat, amely valamennyi bevételét a város érdekében végzett közhasznú tevékenységére fordítja, nem üzleti haszonszerzésre.

Hogyan tudom a szolgáltatást igénybe venni?

  • Részletesebb tájékoztatásért hívja 24 órás ügyeleti központunkat:
    • 06-29/340-333,
    • 06-70/332-1600.
  • Konkrét csatlakozási igény esetén keresse illetékes kollégánkat munkanapokon 9-15 óra között:
    • 06-70/458-4512.